صداي قلب انسان را در دستان خود احساس كنيد!!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صداي قلب انسان را در دستان خود احساس كنيد!!!
نوشته شده در پنج شنبه 14 دی 1398
بازدید : 435
نویسنده : Alireza

 

موزیکی که قصد معرفی داریم ، تنها یک ویبره است ، نه چیزی که صدای آن از اسپیکر گوشی همراه شما پخش شود . کافی است آن را دانلود کرده (تنها با حجم باورنکردنی 1 کیلوبایت) و پس از انتقال آن به گوشی خود آن را اجرا کنید . حال گوشی را در دستان خود بگیرید ، مطمئنا از احساسی که بهتان دست می دهد ذوق زده خواهید شد و تعجب خواهید کرد .

این موزیک در گوشی های سونی اریکسون تست شده است اما در گوشی های نوکیا رو مطمئن نیستم ، دوستانی که گوشی نوکیا دارند خودشون تست کنند و اگر نوکیا هم قادر به پخش آن بود در نظرات همین پست اعلام کنند . اگر تنها گوشی های سونی اریکسون قادر به پخش این نوع موزیک باشند (که خودم این طور فکر می کنم) ، این هم میشه یکی دیگر از مزایای سونی اریکسون که نوکیا نداره !

اگر گوشی همراه شما دارای چراغی است که هنگام شارژ و یا هنگامی که باطری گوشی ضعیف است روشن می شود ، هنگام اجرای اين موزیک نگاهی به آن بیاندازید ، احتمالا باز هم تعجب خواهید کرد !

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

 

 

دانلود با حجم ۶۳ کیلوبایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: